اخبار

مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار راه اندازی شد ​

مرکز پاسخگویی 2500 روابط کار
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل: همزمان با شیوع کرونا و کاهش مراجعات حضوری، مرکز پاسخگویی تلفنی حوزه روابط کار با شماره ۲۵۰۰ راه اندازی شد.​

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ قاسم رحیمی در خصوص اهمیت راه اندازی مرکز از سوی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی افزود: با دستور مقام عالی وزارت، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویسدهنده‌های اینترنتی کشور است، دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد : این مرکز براساس تنوع سؤالات در حوزه‌های مختلف روابط کار بهخصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سئوالات جامعه کار و تولید در سراسر کشور و از جمله استان اردبیل است.

رحیمی عنوان کرد : هماستانی‌های محترم بویژه جامعه کار و تولید اردبیل می‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه های مختلف روابط کار با شماره‏گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را بصورت تلفنی وآنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.

وی  با بیان راه اندازی این مرکز با استفاده از ظرفیت های صندوق بازنشستگی اضافه کرد: در این مرکز ۱۰ اپراتور پس از آموزش کامل موضوعات و قوانین مربوط به حوزه روابط کار به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات جامعه کار و تولید هستند.


۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۸
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید