اخبار

هوشمند سازی خدمات الکترونیک در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

هوشمند سازی خدمات الکترونیک 5 سامانه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: خدمات الکترونیک 5 سامانه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هوشند سازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ اولین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک، فناوری و هوشمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور غلامرضا پناه معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت روابط کار، رئیس مرکز اطلاع رسانی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.

در این نشست غلامرضا پناه برنامه ها و وظایف کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح و از اقدامات انجام گرفته در سال گذشته و سال جدید به خصوص خدماتی که در دوران شیوع کرونا نظیر برگزاری جلسات ویدیو کنفرانس تحسین کرد.

وی عنوان کرد: به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف به منظور افزایش بهره وری و ارتقای سطح خدمت رسانی امری ضروری است و در صورتی که پیاده سازی خدمات الکترونیک به طور صحیح انجام گیرد رضایتمندی مراجعان را در پی خوهد داشت و تکالیف اختصاصی محوله از سازمان اداری و استخدامی در مجموعه این وزارت به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

پناه اعلام کرد: معاونت توسعه مدیریت منابع نهایت توان خود را جهت پیاده سازی سیستم قوی دولت الکترونیک به کار گیرد و امکان استفاده سهل و آسان از فناوری اطلاعات را به منظور توزیع خدمات دولتی به کار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر افزود : اصلاح فرآیند ها در دستگاه های دولتی از اطلاع رسانی گویا و پاسخگو بودن به ارباب رجوع شروع شده و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی کامل برای هر گونه حمایت از تحقق تمام اهداف توسعه الکترونیک در سال 99 را دارا می باشد.

 

پرونده الکترونیکی سلامت ایرانیان و نظام بیمه الکترونیک اجرایی می شود

هم چنین در ادامه جلسه رضوی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ضمن اعلام موفقیت هایی که در زمینه های مختلف توسعه دولت الکترونیک نظیر خدماتی که در دوران شیوع کرونا در بحث بیمه بیکاری به مردم ارائه شد به تشریح پروژه های اولویت دار مرکز مدیریت فناوری اطلاعات نظیر پروژه بزرگ پرونده الکترونیکی سلامت ایرانیان و نظام بیمه الکترونیک پرداخت.

وی بیان کرد: در راستای هوشمند سازی خدمات الکترونیک 5 سامانه نظیر سامانه جامع روابط کار ، سامانه هوشمند تعاون ، سامانه ملی اشتغال ، پایگاه رفاه ایرانیان و پنجره خدمات الکترونیک ایرانیان در حال حاضر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال بوده و علاوه بر سامانه های مذکور میز خدمات الکترونیک نیز با تمامی تمهیدات لازم در پرتال اصلی وزارت قابل استفاده و بهره برداری برای مراجعان می باشد .

رئیس مرکز فناوری اطلاعات در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش های معاونت توسعه مدیریت و منابع برای اجرای ساز و کار های هوشمند سازی خدمات الکترونیکی در این وزارت خانه عنوان کرد: با حمایت های این معاونت در آینده ایی نزدیک خدمات الکترونیکی بیشتری نظیر فکس سنتر و استفاده از قابلیت های تلفن های همراه هوشمند در این وزارت راه اندازی خواهد شد.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۱
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید