اخبار

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به صورت حضوری به درخواست های مراجعین رسیدگی کرد

رسیدگی حضوری به مشکلات مراجعین
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جریان دیدارهای هفتگی خود با مردم به صورت حضوری مشکلات مراجعین را رسیدگی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ قاسم رحیمی در جریان دیدارهای هفتگی خود با مردم به مشکلات مراجعین رسیدگی کرد.

در این دیدار که صبح روز دوشنبه در دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل انجام گرفت، به صورت چهره به چهره درخواست‌های شهروندان رسیدگی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: عموم درخواست‌های مراجعه کنندگان، در رابطه با اشتغال و درخواست وام خود اشتغالی و تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری است.

وی هدف از برگزاری ملاقات مردمی را دیدار چهره به چهره و توجه به نیازها و رفع مشکلات بیمه شدگان، تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مردم عنوان کرد.

رحیمی عنوان کرد: ارتباط مستمر با مراجعین یکی از رویکردهای این اداره کل به عنوان نماینده اجتماعی ترین نهاد حاکمیتی در جهت اطلاع از مشکلات و کمبودهای موجود است.

گفتنی است: در ملاقات مردمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعین و استماع خواسته ها و مطالبات و درخواست های آنان با حضور مدیران و رواسای مرتبط، درخواست مراجعین مورد بررسی قرار می گیرد.

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۰
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید