اخبار

گام بلند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در الکترونیکی سازی خدمات

گام بلند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در الکترونیکی سازی خدمات
رئیس گروه فناوری اطلاعات، بودجه و تحول اداری: در دو سال گذشته شاهد گام بلند اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در الکترونیکی سازی خدمات و توسعه زیرساخت های فناوری هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ رئیس گروه فناوری اطلاعات، بودجه و تحول اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در مصاحبه رادیویی گفت: کاهش بروکراسی و شفافیت دو پیامد مهم در ارایه خدمات به صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به اینکه مباحث داده کاوی در فرایند الکترونیکی سازی ارایه خدمات باید مدنظر گرفته شود، افزود: امروز شاهد توجه هرچه بیشتر به بسترهای الکترونیکی در وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت یکپارچه سازی سامانه های موجود هستیم.

احمد ماهر با عنوان راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در سایت این اداره کل تصریح کرد: سامانه های روابط کار، رفاه اجتماعی تسهیلات اشتغالی، تعاون با زیر شاخه های تخصصی، از جمله سامانه های مهم در ارایه خدمات این اداره کل یه صورت الکترونیکی و غیر حضوری است.

رئیس گروه فناوری اطلاعات، بودجه و تحول اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: با تامین زیر ساخت ها به دنبال فراهم کردن بسترهای سخت افزاری جهت ارایه هرچه بهتر خدمات به صورت الکترونیکی به مخاطبین هستیم.

وی گفت: با الکترونیکی شدن روند اخذ مجوز مشاغل خانگی دیگر شاهد مراجعه افراد از شهرستان به مرکز استان نبوده و فرایند صور مجوز از حداکثر 2 ماه به کمتر از یک روز کاهش یافته است.

ماهر یادآور شد: با انتخاب اردبیل به عنوان استان پایلوت در رسیدگی الکترونیکی به داداخواست های کارگری شاهد کاهش مدت زمان صدور آرا به شکایات کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف این اداره کل بوده ایم.

وی افزود: پاسخگویی به سوالات مخاطبین در سیستم مشاوره الکترونیکی آنلاین از دیگر خدمات این اداره کل در بستر وب است.

۲ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۵۸
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید