مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش خدمات مبنتی بر بستر الکترونیک در راستای تحقق رعایت حقوق شهروندان در دستور کار قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ قاسم رحیمی در سومین جلسه کمیته حقوق شهروندی بر رعایت حقوق ارباب رجوع در خدمات رسانی به موقع و مطلوب تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعدادی از خدمات این اداره کل در قالب میزخدمت الکترونیکی در دسترس شهروندان است افزود: جهت تسهیل ارایه خدمات به مخاطبین به دنبال ارائه خدمات بیشتر در بستر سامانه های الکترونیکی هستیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه رعایت
حقوق شهروندی را یکی از مولفه های ارزیابی عملکرد ادارات است، گفت: لازم
است تمامی پرسنل این ادراه کل تمام تلاش خود را جهت تحقق تمامی شاخص ها در
این ارزیابی به کارگیرند.
قاسم رحیمی یادآور شد: کاهش مدت زمان رسیدگی به دادخواست های کارگری و کارفرمایی یک از مواردی است که در سال های اخیر در مراجع حل اختلاف جهت ارایه خدمات مطلوب به مراجعین انجام شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یکی دیگر از وظایف این
اداره کل را مناسب سازی ساختار فیزیکی ساختمان های ادارات زیرمجموعه جهت
دسترسی بهتر افراد توانخواه عنوان کرد.
وی عنوان کرد: برقراری مقرری بیمه بیکاری در چهارچوب قانون کار یکی از مهتمترین وظایف این اداره کل است که باید در کمترین زمان ممکن پاسخگویی شود.
وی تاکید کرد: ضروری است درخواست های شهروندان در اسرع وقت و بدون هرگونه بروکراسی زاید انجام شود.