اخبار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد:

راه اندازی سامانه جامع پاسخگویی به درخواست های شهروندان در قالب تلفن گویا

تلفن گویا
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: سامانه جامع پاسخگویی به درخواست های شهروندان در قالب تلفن گویا جهت ارتقای سطح خدمات رسانی و پاسخگویی 24 ساعته به سوالات مخاطبین راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ قاسم رحیمی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل جهت خدمات رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان اقدام به راه اندازی سامانه جامع پاسخگویی به شهروندان در قالب تلفن گویا کرده است.

وی افزود: از این پس تمامی شهروندان بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل می توانند پیگیر مشکلات و سوالات خود به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل از این سامانه باشند.

رحیمی گفت: این اداره کل با راه اندازی سامانه تلفن گویای  و با فراهم آوردن امکاناتی از قبیل اپراتور خودکار، اطلاع رسانی گویا، صندوق صوتی و توزیع تماس ها بین بخش های مختلف اداره کل، شرایطی مطلوبی را در جهت ارتقای سطح کیفی پاسخگویی به تماس گیرندگان و افزایش رضایتمندی  و تسهیل در امر خدمات دهی به عموم مخاطبین ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس 33252832 ضبط شده و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر افراهم خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: به تمامی سوالات و مشکلات همشهریان حداکثر تا ظرف مدت 48 ساعت از طریق همین سامانه توسط کارشناسان و اپراتورها پاسخ داده خواهد شد.

۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۴۶
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید