اخبار

پاسخگویی به 2700 نفر ارباب رجوع در قالب میزخدمت

پاسخگویی به 2700 نفر ارباب رجوع در قالب میزخدمت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با استقرار میز خدمت در شش ماهه اول امسال تعداد نزدیک به دو هزار و 700 نفر ارباب رجوع در ادارات شهرستانی تکریم شده اند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ قاسم رحیمی با اشاره به لزوم خدمات رسانی شفاف به مراجعین گفت: هدف ما از ایجاد میزخدمت در تمام ادارات شهرستانی خدمات رسانی و پاسخگویی سریع و شفاف به مراجعان در کمترین زمان و روانسازی فرایندهای اداری به دور از بروکراسی زاید می باشد.
وی افزود: کارشناسان میزخدمت در طبقه همکف کلیه ادارات تابعه شهرستانی مستقر بوده و همه روزه در ساعات اداری اقدام به پاسخگویی و ارائه خدمت به مراجعین محترم در زیرخدمات منتخب حوزه‌های تخصصی روابط کار، اشتغال و امور اجتماعی می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ارائه خدمات به هنگام و کارآمد همسو با قوانین، توافق نامه ها، تفاهم نامه‌ها، بخشنامه و دستورالعمل های مرتبط، ثبت کلیه جزئیات مرتبط با درخواست های مردمی، دسته بندی و اولویت بندی آنها در ارجاع به واحدهای تخصصی ذیربط، مطلع ساختن مراجعین از روند رسیدگی به درخواست ها (شفافیت در ارائه خدمات) و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در طبقات ساختمان‌های اداری و پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان یا برقراری ارتباط مفسده آمیز و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد (چابک) از اهداف دیگر این طرح اعلام کرد.
رحیمی در ادامه گفت: کارمند میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی مراجعه‌کنندگان، درخواست‌ها و نامه‌های مردم را از طریق واحدهای مختلف اداره تا حصول نتیجه قطعی پیگیری می‌کند.

وی در ادامه افزود: خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال رسمی به آدرس اینترنتی https://ardabil.mcls.gov.ir/fa/mizekhedmatelektronik در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار میز خدمت در شش ماهه اول امسال تعداد نزدیک به دو هزار و 700 نفر ارباب رجوع در ادارات شهرستانی تکریم شده اند.

۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید