اخبار

پاسخگویی به یک هزار و ۱۵۰ نفر ارباب رجوع در قالب میزخدمت

میز خدمت
با استقرار میز خدمت از ابتدای تیر تا پایان مرداد ماه امسال یک هزار و ۱۵۰ نفر ارباب رجوع در ادارات شهرستانی تکریم شده اند.
دکتر قاسم رحیمی با اشاره به لزوم خدمات رسانی شفاف به مراجعین گفت: هدف ما از ایجاد میزخدمت در تمام ادارات شهرستانی خدمات رسانی و پاسخگویی سریع و شفاف به مراجعان در کمترین زمان و روانسازی فرایندهای اداری به دور از بروکراسی زاید می باشد.
 
وی افزود: کارشناسان میزخدمت در طبقه همکف کلیه ادارات تابعه شهرستانی مستقر بوده و همه روزه در ساعات اداری اقدام به پاسخگویی و ارائه خدمت به مراجعین محترم در حوزه‌های تخصصی روابط کار، اشتغال، امور اجتماعی و تعاون صرفا در زیرخدمات منتخب می‌نمایند.
وی خاطرنشان کرد: با استقرار میز خدمت از ابتدای تیر تا پایان مردادماه امسال یک هزار و ۱۵۰ نفر ارباب رجوع در ادارات شهرستانی تکریم شده اند.
دکتر رحیمی در ادامه گفت: کارمند میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی مراجعه‌کنندگان، درخواست‌ها و نامه‌های مردم را از طریق واحدهای مختلف اداره تا حصول نتیجه قطعی پیگیری می‌کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ارائه خدمات به هنگام و کارآمد همسو با قوانین، توافق نامه ها، تفاهم نامه‌ها، بخشنامه و دستورالعمل های مرتبط، ثبت کلیه جزئیات مرتبط با درخواست های مردمی، دسته بندی و اولویت بندی آنها در ارجاع به واحدهای تخصصی ذیربط، مطلع ساختن مراجعین از روند رسیدگی به درخواست ها (شفافیت در ارائه خدمات) و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در طبقات ساختمان‌های اداری و پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان یا برقراری ارتباط مفسده آمیز و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد (چابک) از دیگر از اهداف این طرح اعلام کرد.

 

وی در ادامه افزود: تمام خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال رسمی به آدرس اینترنتی https://ardabil.mcls.gov.ir/fa/mizekhedmatelektronik در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.
۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱
روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و و رفاه اجتماعی استان اردبیل |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید