بیانیه توافق سطح خدمت

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل

 مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به آگاهی عزیزان می رسد:

۱-  جهت ثبت درخواست ها و شکایات
(در قالب میز خدمت)، شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش دریافت شکایت میتوانید نسبت طرح درخواست و شکایت خود افدام فرمایئد.

۲-  بمنظور دریافت اطلاعات در خصوص حوزه های مختلف این اداره کل میتوانید با کلیک بر روی "قوانین مرتبط با کارگران" و یا "قوانین مرتبط با کارفرمایان" در سمت چپ صفحه اصلی تارنما به اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص قانون کار و قوانین مربوط به روابط کار - بازرسی کار - مشاغل سخت و زیان آور دسترسی یابید. در مورد قوانین و حوزه های مختلف اداره کل خش پرسش و پاسخ  این تارنما جهت ارائه اطلاعات لازم و  ضروری به مراجعین در بخش ارتباط با ما  را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.

۳- حوزه پاسخگویی میز خدمت -  برای برقراری ارتباط با  وزیر به قسمت ارتباط مستقیم با وزیر ، و برای برقراری ارتباط  سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
  به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .

4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد . در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.